Abstract
La Ley del Agua de la Florida de 2016 es una política de agua integral que aborda los problemas críticos de abastecimiento de agua y calidad de la Florida. Entró en vigor el 1 de julio de 2016. La Ley del Agua de la Florida de 2016 creó la Ley de Protección de Acuíferos y Manantiales de Florida, codificó la Iniciativa de la Florida Central y revisó la Ley de los Everglades y Estuarios del Norte.
Accessibility Summary:
In accordance with Title II regulations this content meets all points of exemption as Archived web content and/or Preexisting conventional electronic documents.
Articles in the EDIS journal are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) license, and are available to share and distribute for any noncommercial purpose with attribution. This license does not apply to the use of individual images in the article.
